Oplev fremtiden med AI-genererede tekst, der rent faktisk giver værdi.
Vores AI-tekstprodukt er designet med en kombination af flere avancerede AI-modeller for at sikre, at indholdet er både faktabaseret og unikt. Vi bruger hele 3 AI-modeller (Inkl. ChatGPT/GPT-3), samt 4 NLP og 2 NLG modeller for at skabe det mest optimale og værdifuldt indhold.
Denne kombination af AI-modeller giver os mulighed for at undersøge og analysere konkurrenterne i SERP, samt at generere tekst på en naturlig og ægte måde. Dette gør, at vores tekster er kompetente og relevante for læseren, samtidig med at de er svære at opdage af AI-detection værktøjer.
Vores unikke og avancerede AI-tekster sikrer, at du får indhold, der er skræddersyet til dit publikum og formål. Vores teknologi giver dig mulighed for at skille dig ud fra mængden og levere unikt og værdifuldt indhold til dit publikum.
Du kommer til at spare en hulens masse tid og penge på at skalere din indholdsproduktion med vores AI tekster.
Her er nogle af de mest nævneværdige fordele:
Du skal bare udfylde vores bestillingsark med følgende krav:
Ønsket keyword (et krav for alle).
Kontekst (kontekst er kun et krav for begynder pakken!).
Dertil har du mulighed for at give ekstra information, så som din målgruppe og tone of voice. Disse er dog ikke et krav.
Efter udfyldelse skal arket vedhæftes og sendes til: linktekstbestilling@somecaptions.dk
Bestillingsark kan hentes her: for Begynder pakke – for Advanceret og Pro
Når du har sendt bestillingsarket, så går vi i gang med at producere artiklerne og du vil modtage dem på mail.
* Ved keyword: Det kan både være et overordende søgeord (f.eks. “mobiltelefon”) og long tail (f.eks. “Hvilke mobiltelefoner er bedst til ældre”)
* Ved konktekst: Form artiklen til nøgleordet, således at den passer til dit site. Altså hvordan skal artiklen vinkles?, hvilke emner skal der uddybes. Jo mere specifik, jo bedre. Det er også her du kan inkludere din unikke tilgang/viden til emnet.
På mange punkter…
De færreste AI værktøjer er rent faktisk designet til at kunne levere gode resultater på dansk.
Dertil kræver de fleste AI værktøjer at du skal lave en del klipper/klister arbejde, for at få en artikel over 2000 ord.
Med de andre AI værtkøjer er du nødt til selv at give værktøjet et content brief og outline, dertil skal du lave sætning for sætning, sektion for sektion (da den ellers ofte vil gå off-topic, hvis du lader den lave mere end det ad gangen). For så til sidst at copy/paste det hele sammen i et dokument, for at samle det hele.
Det skal så også nævnes at det stadig kræver, at du sørger for at faktatjekke undervejs, sørge for at tjekke konkurrencesituationen for det given søgeord, og at du har en vis forståelse/ekspertise i den given niche.
Alt dette får du hos os!
Selvom der er tale om “best in class” AI tekster, så er det stadig kunstig intelligens, så ja… Du burde gennemlæse teksten og rette, hvis nødvendigt.
Du kan dog tilvælge at købe korrekturlæsning med, så sørger vi for at teksten er publiceringsklar.
Ja og nej.
Du kan ønske et cirka antal ord, så vi vil prøve at ramme, men vi kan ikke garantere at det eksakte antal ord bliver ramt.
Emnet og konkurrencesituationen i SERP har en stor indflydelse på længden.
Fordi vi bygger konteksten op omkring information der rangerer på nøgleordet og dens semantiske variationer.
Det vil sige, at den intention der ligger bag læserens søgeforespørgsel, bliver besvaret på en korrekt måde.
Om det er at finde svar på et spørgsmål, finde det bedste produkt, eller en guide til, hvordan man udfører en bestemt handling, så vil artiklen forsøge at imødekomme denne intention.
Ergo, skabe værdi for læseren.
Oh yeah! – Vi har allerede en hel del sites, som ranker, baseret på disse AI artikler på tværs af nicher, samt affiliate (som giver salg).
Vi er i gang med at lave en case omkring det, så stay tuned!
Vi har i samarbejde med AI virksomheden Tabtimize, udviklet denne unikke algoritme, som samler det bedste fra AI og SEO-tekstforfatningsverden.
Dertil er den primært bygget til det danske markedet, så du finder ikke andre AI tools, der kan skrive lige så godt på dansk.
Ja. Du finder eksempler på: Informativ artikel, affiliate/review artikel, how-to artikel.